Воскресенье, 19.11.2017, 18:45
Приветствую Вас Гость | RSS

МОУ "Школа №139 г. Донецка"

Форма входа
Администрация
Директор школы: Лашкевич Инна Николаевна
Документы
Адрес и контакты
ДНР город Донецк ул. Пролетарская, 21 e-mail: Shcool139@mail.ru

Методическая работа

 

У праці — честь і добре ім 'я людини. Будь майстром, поетом, художником у справі, яку ти любиш. Немає такої професії, в якій людина не змогла б піднятись на вершини майстерності.

В.Сухомлинський



                      На допомогу молодому колезі

                 Клятва молодого вчителя

Заради дитини, заради майбутнього людства як учитель і вихо­ватель клянуся:

поважати особистість дитини;

забезпечувати її фізичну і духовну недоторканність;

•розвивати її вроджені здібності їй на користь і на користь ото­чуючим;

не ламати, а зміцнювати волю дитини;

відкривати їй шлях до пізнання світу;

не позбавляти її надії;

•показати їй, як знайти щастя в малому, розвивати в ній потяг до кращого;

•вчити її служіння істини та терпимості до помилок;

клянуся також:

піклуватися про те, щоб залишити прийдешнім поколінням світ, у якому варто буде жити;

бути прикладом для дитини, показати, як боротися зі спокусами і труднощами;

протистояти обставинам, якщо вони заважатимуть мені реалі­зувати вищезгадані принципи.

 

Рекомендації та поради

Зустріч зі школою

1.Під час першої ж бесіди з директором і завучем попросіть їх розповісти про шкільний колектив узагалі (маються на увазі педа­гогічний та учнівський колективи). При цьому поцікавтесь, із до­свідом кого зі    співробітників вам варто було б, як молодому вчите­леві, ознайомитися в першу чергу.

2.Якщо в школі є методичний кабінет, то перегляд зібраних там матеріалів (а їх готують конкретні вчителі) також певною мірою допоможе вам скласти думку про того чи іншого педагога.

3.Уважно огляньте навчальні кабінети, їх оформлення: зібраний і систематизований там дидактичний матеріал значною мірою відоб­ражає стиль роботи того чи іншого вчителя.

4.У перші місяці перебування у школі поставте собі за мету відвідати уроки більшості вчителів. Адже кожен із них найповніше виявляє себе як особистість у безпосередній діяльності на уроці.

5.Постійно розвивайте свою педагогічну спостережливість і допитливість. Придивляйтесь, як ваші колеги спілкуються з уч­нями під час перерв, суспільно корисної праці, прогулянок; які у них взаємини з керівництвом школи, одне з одним, із батьками учнів; про що і як розмовляють між собою вчителі у позанавчальний час тощо. Спостереження за зовнішнім виглядом також може деякою мірою поповнити знання про особистість того чи іншого педагога.

6.Якщо трапиться нагода ознайомитися з помешканням вашо­го колеги, не відмовляйтесь. Стиль, культура оформлення житла, стан садиби значною мірою характеризують людину, насамперед учителя.

 

Як подолати страх перед уроком (тези для аутотренінгу)

1.Я ґрунтовно підготувався до заняття.

2.Я спокійний.

3.Настрій у мене хороший, бадьорий.

4.Я продумав усі компоненти уроку.

5.Я добре знаю всіх учнів, вони дисципліновані, уважні, з пова­гою ставляться до мене.

6.Я підібрав цікавий матеріал і зможу захопити школярів.

7.Мені легко з учнями.

8.Я цілком володію собою

Виробіть уміння заходити до класу

1.Завчасно з'ясуйте, у якому кабінеті відповідно до розкладу ви маєте проводити заняття, особливо коли це пов'язано із замінами уроків.

2.У кожному класі доберіть собі помічників, які під вашим ке­рівництвом готували б до уроків необхідне навчальне приладдя (своєчасно заносили демонстраційні матеріали, прилади тощо).

3.Під час перерви відберіть усі матеріали, потрібні вам для кон­кретного уроку, компактно складіть їх.

4.Оглянувши себе перед дзеркалом, після першого дзвоника на урок виходьте з учительської і прямуйте до класу.

5.Почекайте другого дзвоника, дайте змогу всім учням зайти до класної кімнати.

6.Журнал, зошит, підручник тримайте в лівій руці, а правою відчиняйте двері. Ви маєте з'явитися в отворі дверей на повний зріст. Не обертаючись, правою рукою за своєю спиною зачиняйте двері.

7.На вашому обличчі має бути вираз задоволення і ледь помітна посмішка: ви раді зустрічі з вихованцями.

8.Упевненим кроком ідіть до робочого стола, дві-три секунди уважно оглядайте клас, щоб охопити поглядом усіх учнів і психо­логічно налаштувати їх на навчальну діяльність.

9.Зайшовши до класу, не забудьте привітатися.


Додержуйте санітарно-гігієнічних вимог і правил під час організації навчально-виховного процесу

1.Перед уроком (під час перерви) потрібно добре провітрити класну кімнату (відчинити вікно, двері).

2.Протягом уроку має забезпечуватися постійне надходження свіжого повітря до приміщення через відчинену кватирку чи фраму­гу (якщо немає достатньої вентиляції).

3.Необхідно стежити за правильністю пози учнів за партою, що сприяє правильному диханню й кровообігу, а отже, забезпечує дос­туп насиченої киснем крові до мозку.

4.Якщо помітно, що школярі, займаючись одним видом розумо­вої праці, стомилися (показниками втоми є розпорошена увага, зни­ження дисципліни, позіхання тощо), слід залучити їх до іншого виду діяльності, що зумовить включення в роботу іншої мікросистеми кори головного мозку.

5.Через 25—30 хв після початку навчального заняття необхідно організувати активний відпочинок усіх учнів. Найбільшою мірою цьому сприяє комплексний релакс.

                  

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2017
    Конструктор сайтов - uCoz